czwartek, 7 sierpnia 2014

Odradzam się





To całe dorosłe życie, które co prawda, dopiero mnie pochłania, dopiero zbliża się do mnie nieubłaganie i wielkimi krokami, sprawia, że nie mam na nic czasu. Nie mam czasu dla siebie, nie mam czasu ugotować czegoś nowego, nie mam czasu spędzić długiego, letniego wieczoru na balkonie z kubkiem kawy, nie mam czasu po prostu poleżeć i pozastanawiać się dlaczego o czwartej nad ranem, chmury na niebie są różowe, nie mam czasu pomyśleć, że mi się nudzi, nie mam nawet czasu dokończyć książki, ani w końcu porządnie wyzdrowieć. Jednak niedobór czegoś nowego i świeżego w moich głośnikach ostatnio mocno się odezwał, podobnie jak i chęć napisania kilku słów do szerszego grona ludzi. Tak więc, czy ktoś tego chce, czy nie, to jestem oto, z prochu powstałam, wróciłam do świata wirtualnego, hej!
Od początku.







Fink


Pan ze świetnym głosikiem, ogólnie zawsze wierzyłam w wokale mężczyzn z brodą. Powoli się zaprzyjaźniamy. :)

Jono McCleery


Kolejny mężczyzna w moich głośnikach. Potrafi zaczarować, trochę na smutno, trochę na surowo, ale niezmiernie porywająco. Posłuchaj i też się zakochaj. 

Grey Reverrend



Ciepły, letni wieczór, z akompaniamentem świerszczy i zapachem skoszonej trawy. Do tego wspaniale gwieździste niebo i szczypta wokalu Greya. Czego od lata można chcieć więcej? To nieprawda, że czarnoskórzy potrafią tylko rapować, w delikatny i subtelny sposób doskonale potrafią uwieźć kobietę, przynajmniej swoim głosem. :)

Stac


Na koniec, żeby nie było, że tylko mężczyzn z brodą słucham, mam też coś kobiecego. Delikatna i subtelna, drobnej budowy blondynka - tak pomyślałam, jak tylko ją usłyszałam, no i zgadłam ;) Posłuchaj i spróbuj mi zaprzeczyć. :) 

No i jak na mój wielki powrót po wiekach, to byłoby na tyle. Kurczę, przywiązałam się do mojego kubka i naprawdę chciałabym pisać tu częściej, choćby dla siebie samej. Dobrze jest wejść po roku i posłuchać moich starych znalezisk o których czasami zapominam. A tym czasem trzymaj się ciepło i miłego wieczoru. :)


Całuję, Paulina





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz