piątek, 5 lipca 2013

To pośpiech zabija w Nas wrażliwość na drobiazgi

Wpisuję w google "szczęście", klik, pierwszy link - Wikipedia: Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście, rozbawienie i zadowolenie.
Myślisz czasem czym jest szczęście dla Ciebie? W czym są te emocje, które możesz ocenić pozytywnie?
Dla mnie może w porannym kubku kawy, w końcu, zaraz po Tobie, to o niej najwięcej tu piszę. W wakacjach. W tych momentach wolności i takiego spokoju, który przepełnia mnie od stóp po sam czubek głowy. W robieniu dobrych rzeczy dla innych, w końcu każdy zasługuje na odrobinę słońca. W zapachu lata, w mlecznej czekoladzie, w Twoich oczach, w truskawkach, w letnich wieczorach i w koszeniu trawy, w dobrych ludziach i w tych wszystkich momentach, które może i wydają się błahe, ale tak naprawdę dają masę szczęścia. W moich małych sukcesach, w marzeniach, w każdym dniu spędzonym z Tobą. Znosisz moje chimery i humorki, kochasz pomimo wszystko. To jest właśnie moje szczęście którym żyję. To są moje pozytywne doświadczenia.

Jest tak wiele powodów do bycia szczęśliwym, więc nie wiem, dlaczego ludziom tak ciężko jest się uśmiechać.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz