wtorek, 2 kwietnia 2013

Intuicja?

Dobrze kiedy jesteś, bo jak Cię nie ma to wszystko jakby wariuje. Mocniej widzisz, mocniej słyszysz i mocniej czujesz. Twoja rzekomo niezawodna intuicja co i raz płata Ci figle. Szepcze Ci prosto do ucha niestworzone rzeczy. Że nie wiesz gdzie jest, nie wiesz co robi. Najpierw myślisz sobie "hej, przecież to niedorzeczne", ale proporcjonalnie z częstotliwością powtarzania "nie wiesz gdzie jest. Nie wiesz co robi." Twoja pewność zanika. Maleje i błyskawicznie się kurczy, aż znika, a wtedy w Twojej małej główce, głupie rzeczy rodzą się z prędkością rozmnażających królików. Stają się ich dziesiątki, setki, tysiące. To nie jest zdrowe, no przecież wiem.
Co innego kiedy jesteś. Czuć wtedy w powietrzu kawę i odrobinę wiosny, niezależnie od pory roku. Czuje się bezpiecznie kiedy wplatasz palce w moje włosy, łapiesz za rękę, całujesz i kiedy zasypiasz na moich kolanach i kiedy się uśmiechasz. Wszystko w pokoju przesiąka Tobą tak, że kiedy kładę się później spać, to nadal Cię czuję. Intuicja wtedy mówi: jest Twój. Cały. Na Ciebie patrzy, do Ciebie się uśmiecha, Tobie kupuje kwiaty.
Wszystko wtedy spada w hierarchii wartości.


“Mam chandrę, malutkiego kaca i strasznie, strasznie chce mi się z tobą pogadać (…) Całuję cię, gdzie sobie życzysz, jeśli w ogóle sobie życzysz (…) A jeżeli sobie nie życzysz, to nie całuję cię w ogóle nigdzie i jest mi jeszcze smutniej niż było dotąd.”


~Jeremi Przybora do Agnieszki Osieckiej (24.02.1964 r.)









- Mój drogi… 
- Moja droga. I twoja droga. Tak się szelestnie przecięły. Śniły mi się twoje buty obok moich.














"Jakoś taki jestem smutny chyba w sumie. Lubię się czasami powygłupiać, ale tak naprawdę to chyba jestem taki jakiś smutny. Nie chce mi się za bardzo śmiać. Z czego tu się śmiać? Co ma być takiego fajnego? Nie no, fajnie, generalnie jest fajnie, ale tak w ogóle to jak się tak pomyśli o tym wszystkim, co się dzieje i o tym, że człowiek jeszcze musi parę rzeczy zrobić w życiu to jakoś mnie to specjalnie nie zachęca."

~Znalezione. 







Najcudowniej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz